Problemy z działaniem konta Gmail

W sytuacji, kiedy dodane konto Gmail przestało działać lub problem pojawił się tuż po dodaniu go do konta INT, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Zaloguj się na konto poczty Gmail i kliknij w awatar, następnie w Zarządzaj kontem Google.

2. Z menu po lewej stronie wybierz zakładkę Bezpieczeństwo.

3. W sekcji Logowanie się w Google, włącz Weryfikację dwuetapową (postępuj zgodnie z instrukcją od Google).

4. Następnie kliknij "<-" i wróć do sekcji Logowanie się w Google i przejdź do Hasła do aplikacji.

5. W polu Wybierz urządzenie  ustaw pozycję Inna opcja (własna nazwa).

6. W polu Wybierz aplikację lub urządzenie (...) wpisz pop.gmail.com i kliknij WYGENERUJ.

7. Wygenerowane hasło skopiuj lub zapisz w bezpiecznym miejscu, a następnie kliknij GOTOWE. 

8. Teraz kliknij w link: ustawienia poczty Gmail i przejdź do sekcji Pobieranie przez POP zaznacz opcję "Włącz POP dla wszystkich wiadomości (nawet już pobranych)" albo "Włącz POP dla poczty otrzymywanej od tej chwili" lub "Włącz POP dla całej poczty". ZAPISZ ZMIANY. 

9. W kolejnym kroku zaloguj się na konto Poczta Int i w Ustawieniach Głównych przejdź do "Dodatkowe adresy e-mail" i dodaj lub edytuj Konto zewnętrzne. W polu hasło należy wpisać lub wkleić hasło wygenerowane przez Gmail.

10. W Ustawieniach Głównych, w miejscu Parametry, w sekcji Korzystam z programu pocztowego, zaznacz TAK i Kliknij ZAPISZ.

11. Mail po weryfikacji podłączy się do konta Int. Może to potrwać kilka godzin.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z BOK.


Oceń czy byliśmy dla Ciebie pomocni

  • Przepisz kod z obrazka.
    (6 znaków)

  • przepisz kod z obrazka