Pierwsze kroki na poczcie

Jak założyć konto

Zakładanie konta pocztowego na poczcie INT.pl jest bardzo szybkie i proste.

Wejdź na stronę https://int.pl/ . Stwórz swój własny login np.  nazwakonta@int.pl lub nazwa@konta.int.pl  Poczta INT daje ci całkowitą dowolność wyboru jaką formę przybierze twój email.

Jak wejść na konto

Aby wejść na swoje konto pocztowe (zalogować się) należy:

  • wejść na stronę https://int.pl
  • wpisać swój adres i hasło do konta


Gdzie mogę zobaczyć wiadomości, które przyszły na moje konto?

Listę wszystkich wiadomości, jakie znajdują się na Twoim koncie zobaczysz od razu po zalogowaniu.
Wiadomości nieprzeczytane są zaznaczone pogrubioną czcionką.

Symbol spinacza przy wiadomości oznacza, że zawiera ona załącznik, dodatkowo załączniki graficzne wyświetlają się na liście wiadomości jako miniaturki- od razu w tym miejscu możesz sprawdzić co zawiera wiadomość.
Czerwony wykrzyknik wskazuje wiadomości oznaczone przez nadawcę jako bardzo ważne (o wysokim priorytecie).

 Po prawej stronie ekranu pojawia się podgląd klikniętej wiadomości

Jak wysłać wiadomość?

Aby stworzyć i wysłać nową wiadomość kliknij ikonę Nowa wiadomość w lewym górnym rogu ekranu.

Pojawi się okno nowej wiadomości. W odpowiednie pola wpisz adres odbiorcy, temat i treść wiadomości, możesz także oznaczyć wiadomość wysokim priorytetem lub dodać domyślny podpis:


Jak dodać załącznik do wiadomości?

Jeśli poza treścią chcesz załączyć do wiadomości również zdjęcia, dokumenty lub inne pliki, kliknij w ikonę spinacza. Pliki możesz dodawać pojedynczo lub kilka na raz.


Po kliknięciu w link pojawi się okno umożliwiające wybór odpowiednich plików z dysku Twojego komputera.
 Jeśli pomylisz się i załączysz zły plik, możesz go od razu usunąć.

Jak odpowiedzieć na wiadomość?

Aby odpisać na wiadomość, wystarczy kliknąć w strzałkę w otwartej wiadomości i wypełnić okienko odpowiedzi:

Jak usunąć wiadomość z konta?

Aby usunąć wiadomość z listy, zaznacz ją, a następnie kliknij opcję Usuń

Do czego służą foldery na poczcie?

Lista folderów widoczna jest na pasku po lewej stronie interfejsu:


  • Odebrane - tu standardowo przychodzą wszystkie wiadomości.
  • Oferty - tu przychodzą wiadomości z serwisów zakupów grupowych takich, jak m.in. Groupon, MyDeal lub ze sklepów internetowych takich, jak m.in. Biedronka, Tesco czy Reserved
  • Społeczności - tu trafią maile z serwisów społecznościowych takich, jak Facebook, Sympatia czy Fotka.pl
  • Wysłane - tu zapisywane są wysłane wiadomości
  • Kopie robocze - tu zapisywane są szkice tworzonych wiadomości - gdy podczas pisania wiadomości zrezygnujesz z jej wysłania
  • Kosz - tutaj trafiają wszystkie usunięte wiadomości. Aby definitywnie usunąć je z konta, należy wejść do Kosza i usunąć trwale wybrane wiadomości.
  • Spam - po włączeniu ochrony wszystkie nowe maile uznane przez nasz system za spam będą trafiały do tego folderu. Wskazane jest przeglądanie raz na jakiś czas jego zawartości, w celu sprawdzenia, czy jakaś wiadomość nie została błędnie zakwalifikowana jako spam.
  • Nowy folder - po kliknięciu przycisku możesz dodać własny folder i przenosić do niego wybrane wiadomości, np. folder "praca" lub "prywatne"- gdy dodasz folder, w tym miejscu pojawi się link Foldery umożliwiający wejście do Twoich folderów

Więcej informacji dotyczących poczty INT znajdziesz w innych artykułach pomocy- skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć interesujący Cię temat.

Oceń czy byliśmy dla Ciebie pomocni

  • Przepisz kod z obrazka.
    (6 znaków)

  • przepisz kod z obrazka