Część kont założonych na gmailu ma specyficzne ustawienia uniemożliwiające konfigurację w zewnętrznym (niegmailowym) serwisie pocztowym.
Jeśli po dodaniu konta zewnętrznego w domenie gmail.com, pomimo podania poprawnych danych, wiadomości nie pobierają się prawidłowo oznacza to, że Twoje konto jest jednym z nich.
Pomóc w rozwiązaniu problemu powinna Ci nasza instrukcja:
- zaloguj się na swoje konto na gmailu
- włącz obsluge POP3 w ustawieniach swojego gmaila,
- zmień ustawienia zabezpieczeń tu i tu
- Zaloguj się na swoje konto na incie gdzie dodałeś/dodałaś konto gmail i tam usuń konto i dodaj je ponownie.
Konto powinno zacząć działać prawidłowo, maile powinny się zacząć pobierać.
Powyższa instrukcja nie zadziała, jeśli na koncie gmail masz ustawioną dwuetapową weryfikację przy logowaniu.
W takiej sytuacji zalecamy skorzystanie z porad bezpośrednio na stronie gmaila.