Jak odblokować pobieranie maili z kont gmail?


Część kont założonych na gmailu ma specyficzne ustawienia uniemożliwiające konfigurację w zewnętrznym (niegmailowym) serwisie pocztowym.

Jeśli po dodaniu konta zewnętrznego w domenie gmail.com, pomimo podania poprawnych danych, wiadomości nie pobierają się prawidłowo oznacza to, że Twoje konto jest jednym z nich.

Pomóc w rozwiązaniu problemu powinna Ci nasza instrukcja:

  1. zaloguj się na swoje konto na gmailu
  2. włącz obsluge POP3 w ustawieniach swojego gmaila,
  3. zmień ustawienia zabezpieczeń tutu
  4. Zaloguj się na swoje konto na incie gdzie dodałeś/dodałaś konto gmail i tam usuń konto i dodaj je ponownie.

Konto powinno zacząć działać prawidłowo, maile powinny się zacząć pobierać.

Powyższa instrukcja nie zadziała, jeśli na koncie gmail masz ustawioną dwuetapową weryfikację przy logowaniu.

W takiej sytuacji zalecamy skorzystanie z porad bezpośrednio na stronie gmaila.


Oceń czy byliśmy dla Ciebie pomocni

  • Przepisz kod z obrazka.
    (6 znaków)

  • przepisz kod z obrazka